Můj kerašonkový šperk

05.05.2013 08:55

 

Můj kerašonkový šperk

Jak už si mnoho z vás všimlo, v mé tvorbě se objevil nový typ šperku. Teda není to nová technika, je to jen nový materiál. Není to tak dlouho, co jsem pokukovala po Fleru a zjišťovala co je kde nového. Najednou mě uhodil do očí šperk, jehož středem byl oranžový koník. Zboží jsem si rozklikla a zjistila, že střed je jakýsi „Kerašon“.  Začala jsem hledat a zjistila, že takových šperků je na Fleru víc a že autoři uvádějí odkaz na jakousi Vevinku. Když jsem poprvé koukla do jejího obchůdku, žádný kerašonek tam vystavený nebyl, ale za to, jsem objevila Klub Keramického šperku a sondovala dál. Zanedlouho ona Vevinka opravdu vystavila kerašonky, tak jsem nějaké na zkoušku objednala.

Když přišly poštou, nemohla jsem se na ně vynadívat. Tolik krásných barev, tvarů a vzorů. V té době jsem však  měla v hlavě jiné výrobky a tak jsem kerašonky odložila stranou. O několik týdnů později jsem si  vybrala svůj první kerašon a začala obšívat. Ze začátku jsem byla trochu rozladěná z toho, že kerašonek má jednu stranu vyšší a já musím mít na jedné straně více řad než na druhé. Ale nakonec jsem šperk dokončila a hrdě se s ním začala chlubit.

image

 

Moc velký úspěch nesklidil, ale to mě neodradilo a vrhla jsem se do dalších a ochutnala jejich kouzlo. A najednou je z toho závislost. Od té doby, jsem jich pár použila a ještě více nakoupila. Když jsem při počtu 31 kusů říkala, že už dlouho žádné kupovat nebudu, tušila jsem, že to není až tak pravda, ale že to bude tak brzy jsem opravdu nečekala.

image  image  image 

Co náhoda nechtěla, Vevinka se vypravila do Prahy a kerašonky jí dělaly věrný doprovod. Sešly jsme se a v příjemné společnosti jsem se 2 a půl hodiny přehrabovala a spokojená odnesla dalších 39 kousků. Takže teď mám opravdu co zpracovávat a vy se můžete se těšit na další originální šperky.

image  image

—————

Zpět