Jak vzniká šperk...

25.11.2014 00:00

Už dlouho jsem chtěla napsat článek, jak vzniká takový šperk, co předchází jeho vzniku a jak pokračuje celá výroba. A nyní se mi konečně naskytla ideální příležitost. Minulý víkend jsem se rozhodla, že zkusím jeden větší kousek. Už dlouho mi tu ležel velký čtvercový kabošon a já nevěděla co s ním. Tak jsem vzala tužku a papír a začala kreslit a světe div se, nápad se dostavil. Když jsem večer usínala, měla jsem jasnou představu, jak bude šperk vypadat.

Druhý den jsem se vrhla do tvoření. Čtverec jsem si nalepila na plsť a začala obšívat. V té chvíli jsem ještě fotila, takže tady pár ukázek z obšívání.

Večer jsem se vrhla do zdobení čtverce a začala šít korál. Celý korál mi zabral cca 6h, ale jsem ráda, že jsem ho dodělala až do konce.

Poslední fází bylo šperk zavěsit. Nejdříve jsem ušila jednu stranu spirály a zjistila, že udělat to samé na druhou stranu nepůjde. Tak jsem se rozhodla pro jednodušší variantu a to ušít obyčejnou točitou spirálku.

Ještě dodělat zapínání, zavěsit čtverec a je hotovo.

Ještě vyfotit a šup s ním na net. :) Celkem mi výroba náhrdelníku trvala asi 15 hodin, ale ta práce za to opravdu stála. A navíc se mi šití megoušů nějak zalíbilo, takže bych konečně opustila lanka a začala šít větší věci? No víte, jak budou lidi zírat, když budu mít na krku takovouto nádheru? :)



Více zde: https://jewellery-elissa.webnode.cz/news/jak-vznika-sperk/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz

—————

Zpět